White Lace and Brown Coat - Winter Time



Koronkowy Crop/ Waistcoat Crop Tops - CLICK
Koronkowa bluzka / Lace Tops  - CLICK
 Płaszcz / Coat - CLICK
Shoes/Buty -  CLICK


Biała koronka idealnie łączy się z brązowym a także czarnym kolorem,dlatego wybrałam płaszcz,który nie jest moim jedynym znajdującym się na wieszaku gdy przychodzą mroźne dni,ale z pewnością jest jednym z moich ulubionych,do którego możemy dobrać praktycznie wszystko. Zdaniem wielu osób ubieranie kapelusza podczas zimy nie jest dość odpowiednim wyborem,natomiast dla mnie kapelusz nadaje się na każdą możliwą porę roku,jeśli oczywiście pogoda nam na to pozwala. 
Podczas świąt Bożego Narodzenia zabrakło u mnie śniegu,w tej chwili mogłabym powiedzieć że czasem jest go aż za dużo,bo nie tylko ja chciałabym wrócić do upalnych dni.
W każdej szafie dobrze jest gdy znajduje się coś koronowego,jest to idealnie rozwiązanie gdy chcemy wyglądać odświętnie czy też uroczyście,ale możemy równocześnie połączyć to z czymś gdy zamierzamy wyjść na miasto z przyjaciółmi.

Pod postem podajcie propozycje postów dotyczących makijażu,jakie chcielibyście ujrzeć na moim blogu .

Buziaki,Alex










30 komentarze

  1. Kapelusz dodaje fajnego szyku. Moja propozycja na makijaż to jakiś lekki, na mroźne dni :)
    Zapraszam
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. UWIELBIAM TAKĄ ZIMOWĄ SCENERIĘ!
    bARDZO PODOBA MI SIĘ DZISIEJSZA KOLORYSTYKA! SUPER LOOK.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci wyszły zdjeciaa bluzka pasuje do Ciebie niewyobrażalnie! :)

    zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zestawienie! :))
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Post ! U mnie tez śnieg się nie oszczędza :) Powiem szczerze że ja bym nie odważyła się na kapelusz w żadnej postaci :) Nie preferuje wog. czapek :) A bluzka w koronkę jest powalająca :) Miód,cód i orzeszki ;)
    Pozdrawiam Cieplutko :*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie mi się podobają te pompony przy torebkach :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak cudownie wyglądasz <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też tęsknię za latem, tak bardzo mi go brakuje. :(

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta koronka świetnie przełamuje cały look ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nie dodal sie komentarz... Ale wygladasz swietnie ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna stylizacja :) super kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe włosy, jestem ciekawa Twojej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny oustfit i piękne zdjęcia! xx

    Zapraszam na NOWEGO POSTA : BOOKS, w którym mowa o tym kim możemy stać się dzięki czytaniu książek!
    >> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2016/01/books.html <<

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglądasz *.*

    bajeerancko.blogspot.com Nie zapomnij zaobserwować jeśli Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny naszyjnik :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealna bluzka. Koronka i carmel to cudne połączenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz, bluzka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna stylizacja,blog,zdjęcia - obserwuję :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna stylizacja. Według mnie również kapelusz idealnie sprawdza się w kazdej porze roku :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świwtny kapelusz , idealnie pasuje. Chociaż chyba jednak koronkowa bluzeczka wygrywa :D Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie jeśli chcesz :) www.dayliney.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w tym płaszczu- wygląda obłędnie :)
    Zapraszam do mnie http://ionlycomehereafterdark.blogspot.com/ Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hej :) świetny bloga na pewno wpadnę nie raz nie dwa zapraszam na mojego bloga ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem mam nadzieję , że jako starsza stażem blogerka poradzisz mi co nie co zostaw po sobie jakiś komentarz będę dozgonnie wdzięczna pozdrawiam :)
    http://www.ekscentrycznymiszmasz.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz klasę, jesteś bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń